Sampai kemam bibir marah kat sapa tu, Aksi Elizabeth Tan tumbvk pokok pisang buat orang Ayer Tawar terkejut

Siapa yang tak kenal pelakon cantik yangih fasih berbahasa melayu walaupun bukan orang melayu iaitu Elizabeth Tan, pelakon yang meningkat naik sekarang ini, Elizabeth banyak melakonkan watak aks1 walaupun nampak ayu dan sopan.

Watak lakonannya dalam Drama Gerak Khas Undercover iaitu drama lakonannya yang sedang disiarkan di kaca televisyen yang mengharuskan dirinya untuk melakukan beberapa bab4k aks1 sebagai seorang pegawai polis.

Terkini, bukan sahaja dalam drama Elizabeth boleh melakukan aks1 tumbvk menvmbuk tetapi di luar juga apabila tular sebuah video dirinya sedang menvmbuk sebatang pokok pisang.

Perkongsian video tersebut telah mendapat tontonan daripada beribu peminat beliau yang terpesona melihat dirinya yang boleh menumbuk pokok pisang itu walaupun di dunia nyata bukan lakonan.

Video

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Elizabeth Tan (@elizabethtan)

Menjengah ke ruangan komen, ramai netizen yang memuji ketahanan dirinya dan ramai juga yang turut bersimpati dengan pokok pisang itu yang menjadi m4ngsa tumbvkan dirinya.

Komen Netizen:

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber : Intagram elizabethtan, sinarviral

Be the first to comment on "Sampai kemam bibir marah kat sapa tu, Aksi Elizabeth Tan tumbvk pokok pisang buat orang Ayer Tawar terkejut"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*