“Baby Dlm Perut Pun Teruja dengar Bacaan Zlkir Bapaknya…” Neelofa terkejut ‘baby’ tiba2 menendang

Sedar tak sedar, selebriti terkenal, Neelofa, 32 dikhabarkan bakal melahirkan anak sulungnya tidak lama lagi. Walaupun tidak ada sebarang pengumuman berkenaan keh4milannya, namun beliau sendiri mengakui tidak boleh merahsiakan sebarang khabar baik ini kerana lambat laun akan diketahui umum juga.

Neelofa dan suaminya, Haris Ismail, 26 sememangnya tidak pernah menyembunyikan apa-apa dan kerap sahaja membuat live di Instagram bagi berkongsi ilmu dan mempromosikan produk perniagaan mereka.

Baby menendang time dengar zikir

Dalam salah satu live IG live yang dilakukan mereka ketika Haris sedang membaca zikir-zikir, tiba-tiba wajah Neelofa berubah dan beliau segera mengusap-usap lembut perutnya.

Hal ini dikongsikan semula peminat pasangan tersebut di akaun TikTok dikenali sebagai ainunumairah__ dan mendapat tontonan lebih dari setengah juta walaupun tidak sampai sehari ia dimuat naik.

Semoga semua urusan dipermudahkan

Momen Neelofa terkejut kerana bayi dalam kandungan sedikit aktif itu telah mendapat perhatian ramai kerana secara kebetulan suaminya sedang mengalunkan zikir .

Susulan daripada itu, ramai yang meningg4lkan komen dengan tumpang bahagia melihat selebriti kesayangan mereka bakal menimang cahaya mata. Tak hanya itu, mereka turut mendoakan agar Neelofa dan Haris dipermudahkan segala urusan sehingga bayi sulung mereka selamat dilahirkan.

Alhamdulillah, baby menendang time dengar zikir ayah

Tk sabar nak tengok baby diorang

Masya Allah, mesti baby happy dengar doa ni

Sumber : omm

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook 

Sumber : https://earnsupport.com

Be the first to comment on "“Baby Dlm Perut Pun Teruja dengar Bacaan Zlkir Bapaknya…” Neelofa terkejut ‘baby’ tiba2 menendang"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*