Kejutan hari lahir Norman Hakim mengundang sebak..- “Sedih tgk Norman dan Jai berpelukkan..”

Pelakon  Norman Hakin baru sahaja menerima kejutan ulang tahun kelahiran daripada isterinya, Memey Suhaiza, dan juga bekas isterinya dan suami iaitu Abby Abadi dan Jai.

Menerusi hantaran di laman sosial Instagram Abby, dia berkongsikan detik-detik kejutan kepada Norman itu untuk tatapan umum. Apa yang menarik perhatian adalah apabila Norman berpelukan dengan suami Abby iaitu Jai dan ianya mengundang sebak kepada pengikutnya.

Memiliki sebuah keluarga yang besar, semestinya tarikh tarikh istimewa diraikan dengan meriah sekali dengan kehadiran ahli keluarga.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Abby Abadi (@abbyabadi_official)

Namun begitu, tarikh sebenar hari lahir Norman adalah pada 8 Januari namun Abby dan juga Memey sudah membuat kejutan awal di sebuah restoran. Selepas itu, Norman turut menerima kejutan kedua juga di sambut di restoran berlainan dengan mengenakan tema hitam.

Reaksi terkejut dan kemudiannya sebak jelas terpancar di wajah Norman apabila menerima kejutan yang tak disangka itu. Terharu dengan majlis yang dibuat untuknya, Norman terus memeluk isterinya disisi dan kemudian didatangi anak-anaknya memberikan pelukan buat ayah tersayang.

Jelas Abby lagi, Memey begitu bertuah memiliki suami seperti Norman kerana dia seorang yang pengasih, penyanyang dan setia orangnya.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Abby Abadi (@abbyabadi_official)

Menjengah ke ruangan komen, rata-rata pengikutnya sebak melihat keakraban yang terjalin antara mereka yang dikatakan sukar untuk diperoleh itu. Hubungan antara Abby dan juga Norman walaupun sudah terpisah menjadi inspirasi kepada orang ramai di luar sana agar melihat segala dugaan yang terjadi tentunya ada hikmah disebalik tersebut.

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih Banyak!

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau semua komen yang ditulis disini. segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

 

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook 

Sumber: Berita Kopak

Be the first to comment on "Kejutan hari lahir Norman Hakim mengundang sebak..- “Sedih tgk Norman dan Jai berpelukkan..”"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*