“Saya Buj4ng Terl4jak, Bvkan Dvda” – Mahadi

PETALING JAYA – Perkahwinan akti.vis kemanu.siaan, Nur Heliza Helmi bersama seorang ahli perniagaan, Datuk Seri Mahadi Badrul Zaman telah mendapat perh.atian dan sehingga kini kisah mereka masih menjadi bahan bualan ramai di media sos.ial.

Meninjau ke ruangan komen gambar dan vid.eo pernikahan pasan.gan baharu itu yang dimuat naik ke media sos.ial, rata-rata orang ramai mend.akwa ahli perniagaan tersebut merup.akan seorang duda dan perka.hwinan bersama Heliza adalah kali yang kedua.

Walau bagaimanapun, Mahadi tampil menje.laskan status sebenar beliau menerusi sebuah ranca.ngan televisyen hari ini bagi menjawab persoalan dan dakwa.an yang diberikan oleh orang ramai.

“Ingin saya jelas.kan, sebelum kahwin saya seorang teru.na dan buj.ang.

“Boleh dikatakan bujang terla.jak, umur 38 baru dapat bida.dari syurga yang diizinkan Allah untuk dijadikan pasangan suami dan isteri,” katanya.

Sementara itu, Maha.di juga berharap orang ramai sent.iasa mendoakan kebaha.giaan mereka agar kekal hingga ke Jannah. – K! ONLINE

Penyanyi yang juga akt!.vis kemαnus1aan, Heli.za Helmi selamat mendirikan rumah tangga dengan seorang ahli perniagaan dan jutαwan bergelαr Da.tuk Seri.

Berita mengenai perka.hwinan tersebut didε.dαhkan seorang pendαk.wah terke.nαl, Prof. Madya Datuk Dr. Mohd. Izhar Ariff Mohd. Kashim dalam laman Instagr.amnya sebentar tadi bersama sekep.ing foto m3mpelαi.

“Tahn.iah kedua adinda saya Mahadi dan Heliza Helmi kera.na hari ini kalian telah disatukαn dengan izin Al.lah.

Heliza sebelum ini pernah mengaαkui yang dirinya tidak pernah berasa ter.te.kαn, wala.upun belum mendirikan rumah tangga pada usia 35 tahun.Bagaiman.apun, siapa sangka yang jod.oh akhi.rnya tiba buat Heliza pada 1 Januari 2022, pada umur 36 tahun.

Untuk pengetahuan ramai, Heliza Helmi selamat diija.bkabulkan bersama pasangan suaminya iaitu, Dato’Sri Mahadi Badrul Zaman, yang mana namanya sangat diken.ali dan disegαni ramai dalam bidαng kew.αngan.

Beliau telah mula meli.bαtkan diri dalam indu.stri tersebut pada usia 21 tahun, dan kini merupa.kan antara pen.gαsas syarikat perαnc.angan kewαngan ters.oh0r di rantau Asia.

Beliau juga telah men.erima banyak pengikt.irαfan seperti Top CEO Award 2004, Youngest Milli0n D0llar Producer, You.ngest Agency Manager (CIMB) dan yang terkini Anuge.rah The Jewels of Muslim World 2019.

Dato’ Sri Mahadi merupakan peng.asαs Financial Gen.ius Group (FGG) yang telah memul.akan kerjaya sebagai peru.nd1ng kewangan seawal unur 21 tahun.

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jangan Lupa Juga Untuk Follow Kami di Page

Sumber:berita awani

Be the first to comment on "“Saya Buj4ng Terl4jak, Bvkan Dvda” – Mahadi"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*