“Kacaknya anak original…” Anak ‘Mak Leha’ suap makanan raih pujian ramai

Oleh disebabkan pelakon, Liza Abdullah yang berhasil memegang watak sebagai seorang ibu yang meninggalkan kesan mendalam kepada penonton menyebabkan dirinya juga mencvri tumpuan warganet.

Rasanya watak Mak Leha juga antara yang membuatkan Liza Abdullah sering menjadi perhatian warganet di media sosial dan video yang dikongsikan ini juga tidak terkecuali daripada menarik perhatian umum pula.

IMG_20220119_104349

Kelihatan menerusi rakaman yang dikongsikan ini mengatakan Liza Abdullah sedang bersuap-suap makanan dengan anak lelakinya dan dalam pada masa yang sama, video terbabit meraih tumpuan umum dengan ribuan tontonan.

Tidak kurang juga, wajah kacak anak lelaki yang popular dengan watak Mak Leha ini menerima pujian ramai apabila gelagat sweet dua beranak ini juga menerima bermacam-macam reaksi daripada peminatnya.

Rakaman yang dimuat naik ini juga mencuit hati warganet dengan gelagat ‘Mak Leha’ apabila sweet dengan anak lelakinya itu sehinggakan turut menerima ribuan tanda suka ramai.

Menjengah ke ruang komen, ada juga peminat tidak melepaskan peluang berkongsikan pandangan mengenai lakonan Liza Abdullah di kaca televisyen yang tidak mengecewakan.

Komen Netizen:

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber : HCL

Be the first to comment on "“Kacaknya anak original…” Anak ‘Mak Leha’ suap makanan raih pujian ramai"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*