Lakonan Aedy Ashraf & ibu viral, “Comel gila dia layan mak dia”

Penangan lakonan Aedy Ashraf dalam drama berjudul Kisah Cinta Kita yang sudahpun melabuhkan tirai baru-baru ini menyebabkan dia tidak henti-henti menjadi tumpuan buat peminat.

Selain drama Kisah Cinta Kita mendapat sambutan baik daripada penonton di kaca televisyen, Aedy Ashraf antara pelakon utama yang membuatkan ramai semakin meminatinya sekali gus mengundang dia sering tular di media sosial.

Sehinggakan pelbagai video juga tular yang membabitkan Aedy Ashraf. Ia membuktikan Aedy Ashraf berjaya menambat hati penonton dengan bakatnya sebagai seorang pelakon malah ibu Aedy Ashraf juga baru-baru ini turut sama menjadi tumpuan.

Aedy

Ini kerana, ramai peminat yang baru mengetahui bahawa ibu Aedy Ashraf juga merupakan seorang pelakon. Mana tumpahnya kuah kalau tidak kenasi bukan, begitulah yang diperkatakan peminat Aedy Ashraf apabila lakonan ibunya, Liza Zain juga bukan calang-calang.

Pun begitu, terbaharu lakonan mereka bersama pula nampaknya kembali tular. Kecomelan Aedy Ashraf bersama ibunya dalam drama berjudul Aku Yang Kau Tinggalkan mendapat perhatian umum selepas dimuat naik menerusi aplikasi TikTok.

@zaiyana.90 Balas kepada @cikmimie1804 #kisahcintakita #ameraleesa#aedyashraf#ameliahenderson#slotakasia#dramasangat#skuadkisahcintakita#fypシ #fyp #trending ♬ Memori Sekuntum Rindu – Spoon

Melihatkan pula komen-komen netizen di hantaran video tersebut, ada juga yang teringat akan lakonan dua beranak ini dalam filem Cinta Kolestrol.

“Comel gila dia…”

Aedy

“Ini ke mak dia…”

IMG_20220118_084153IMG_20220118_084230

“Comel sangat, very professional…”

IMG_20220118_084236IMG_20220118_084253Aedy

Tunggu dulu, anda pasti tidak ingin ketinggalan untuk baca kisah-kisah yang disediakan menarik ini di bawah seperti berikut:

Sumber:HCL

Be the first to comment on "Lakonan Aedy Ashraf & ibu viral, “Comel gila dia layan mak dia”"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*