“Bulu Mata Tu Sampai Beku Dah” -Kongsi Gambar Main Salji, Mira Filzah Buat Peminat Terhibur Dengan Bulu Matanya

Pelakon jelita Mira Filzah pernah merancang untuk pergi ke beberapa negara Eropah untuk bercuti dan meluangkan masa bersama suaminya, Wan Emir Astar.

Kongsi Mira, destinasi Eropah dipilih kerana tidak memerlukan visa pelancongan selain berhasrat untuk mengunjungi lokasi musim sejuk.

Kini, Mira Filzah dan suami sudah beberapa hari sampai di sebuah negara eropah, Finland. Sejak berada disana, dia sudah membuat tiga ‘posting’ di instagramnya tapi yang paling menarik perhatian adalah ‘posting’ dua hari lepas.

Rata-rata peminat tertarik pada salji yang jatuh di bahagian bulu matanya yang menambahkan lagi kecantikan dan kecomelan Mira Filzah. Ramai juga peminat yang berhasrat untuk bercuti di sana juga.

Komen Netizen

Hantarannya itu telah meraih 145 000 tanda suka dan lebih 300 komen daripada peminat dan rakan artis.

Mira bertunang dengan Wan Emir Astar Wan Mohammad Khair-il Anuar, anak kepada pasangan ahli politik Mastura Mohd Yazid dan Wan Mohammad Khair-il Anuar Wan Ahmad pada 16 Julai 2020. Beliau dan Wan Emir melangsungkan pernikahan pada 3 September 2020 di Bukit Kiara, Kuala Lumpur.

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook 

Sumber : Instagram Mira Filzah

Be the first to comment on "“Bulu Mata Tu Sampai Beku Dah” -Kongsi Gambar Main Salji, Mira Filzah Buat Peminat Terhibur Dengan Bulu Matanya"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*